Kde je chyba, když při nízkosacharidovém stravování nehubnete?

13. 3. 2019 Videa 4 komentáře

Řada lidí se rozhoduje pro nízkosacharidové stravování z důvodu, aby redukovali svou hmotnost. Proč se jim to nedaří? Ve videu objasním ty nejčastější příčiny.

Líbí se Vám tento článek? Doporučte jej ostatním.

Zdravé zprávy emailem

4 komentáře: “Kde je chyba, když při nízkosacharidovém stravování nehubnete?”

  1. Šárka napsal:

    Doblrý den, poměry na talíři jsou výborné pro svoji naprostou názornost. napadlo mě ale, že žaludky některých touštíků mohou mít opravdu vleké objemy a jiní tlouštíci zas mohou jíst několikt akových talířů denně. Takže když se uvádí pro nízkosacharidové stravování denní dávka sacharidů například 30 g, tak zda by bylo možné uvést přibližnou denní dávku čistého tuku a také počet těch talířů denně. možná se jedná o okrajový počet případů, ale možná jsou mezi nimi právě ti lidé, co nehubnou na názkosacharidové stravě.

  2. Dobrý den, takovéto ladění je už otázkou individuálního nastavení a tedy řešitelné v rámci poradenství, kdy o klientovi více vím, Margit

  3. Lenka napsal:

    Dobrý den, může se prosím při nízkosacharidovém stravování měnit tělesný pach?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *