Kde je chyba, když při nízkosacharidovém stravování nehubnete?

13. 3. 2019 Videa 8 komentářů

Řada lidí se rozhoduje pro nízkosacharidové stravování z důvodu, aby redukovali svou hmotnost. Proč se jim to nedaří? Ve videu objasním ty nejčastější příčiny.

Líbí se Vám tento článek? Doporučte jej ostatním.

Zdravé zprávy emailem

8 komentářů: “Kde je chyba, když při nízkosacharidovém stravování nehubnete?”

  1. Šárka napsal:

    Doblrý den, poměry na talíři jsou výborné pro svoji naprostou názornost. napadlo mě ale, že žaludky některých touštíků mohou mít opravdu vleké objemy a jiní tlouštíci zas mohou jíst několikt akových talířů denně. Takže když se uvádí pro nízkosacharidové stravování denní dávka sacharidů například 30 g, tak zda by bylo možné uvést přibližnou denní dávku čistého tuku a také počet těch talířů denně. možná se jedná o okrajový počet případů, ale možná jsou mezi nimi právě ti lidé, co nehubnou na názkosacharidové stravě.

  2. Dobrý den, takovéto ladění je už otázkou individuálního nastavení a tedy řešitelné v rámci poradenství, kdy o klientovi více vím, Margit

  3. Lenka napsal:

    Dobrý den, může se prosím při nízkosacharidovém stravování měnit tělesný pach?

  4. Eva Š. napsal:

    Dobrý den, s nízkosacharidovou stravou jsem začala před třemi týdny, a to především z důvodu redukce tělesného tuku, zapisuji si pro jistotu do kalorických tabulek. Výsledky jsou zatím takové, že váha ani centimetry neubyly ani minimálně, ale velmi se mi zhoršil atopický ekzém a pleť celkově, rozhodil se mi MS cyklus, a poslední týden mě trápí bolesti hlavy, které jsem dosud nikdy nemívala (ani před LC). Myslíte, že je to normální? Jsem na pochybách, jestli vůbec s LC pokračovat. Co byste prosím doporučila Vy? Nevím, zda zatnout zuby a výsledky se dostaví postupně, nebo zda mi prostě LC nevyhovuje. Předem děkuji za Vaši odpověď.

  5. Reňa napsal:

    Dobrý den paní Slimáková, prosím jak tedy zhruba nastavit makroživiny při přechodu na ketostravu? Váha je 75kg, výška 156cm, tuk 36%, BMR 1495kcal. Nyní se stravuji 118g bílkovin, 150g sacharidů a 50g tuků. Váha už mi nejde dolů skoro rok, ráda bych tedy zkusila uvést tělo do ketozy. Myslíte, že tímto dokážu nastartovat organismus? Sportuji 2-3x týdně.Děkuji moc za odpověď.

  6. Dobrý den, při přísnějším omezení sachraidů hrozí pvní dny – týdny zhoršení některých pocitů, tzv. ketochřipka, musí však přejít anebo se rozhodněte pro mírnější omezení sachraidů, jen u něj vydržte, Margit

  7. Dobrý den, omlouvám se, ale takto vůbec výživu nesleduji, za mě to není potřeba, s klienty řeším nastavení stravy individuálně a bez čísel, Margit

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *